Aktualności

Szanowni Państwo, 

Informujemy, że od dnia 1 stycznia 2022 r. zostanie zamknięte Biuro Obsługi Klienta znajdujące się przy ul. Św. Michała 43 w Poznaniu (w holu w godz. od 8.00 do 14.00 dostępna będzie skrzynka podawcza do której można wrzucać dokumenty dotyczące okresu do grudnia 2021 r.). W przypadku potrzeby konsultacji z pracownikiem biura lub umówienia wizyty należy dzwonić pod właściwy numer telefonu:

Opłaty i deklaracje: osoby fizyczne: +48 61 646 74 21, +48 61 646 74 27, +48 61 646 74 43; zarządcy i wspólnoty: +48 61 646 74 38

Księgowość Podatkowa: +48 61 646 74 54, +48 61 646 74 34

Egzekucja: +48 61 646 74 39

Sekretariat: +48 61 646 74 47

Szanowni Państwo, 

Informujemy, że w dniu 24 grudnia 2021 r. (piątek) Biuro ZM GOAP będzie nieczynne.

Za utrudnienia przepraszamy.

Drodzy Mieszkańcy, 

zachęcamy do zapoznania się z informacją dot. godzin funkcjonowania poszczególnych PSZOKów w dn. 24 i 31 grudnia 2021r.: 

  • PSZOK ul. Wrzesińska 12 Poznań, od 7:00 do 12:00 (24 grudnia) i od 7:00 do 14:00 (31 grudnia),
  • PSZOK ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 284 Poznań, od 7:00 do 12:00 (24 grudnia) i od 7:00 do 14:00 (31 grudnia),
  • PSZOK ul. Meteorytowa 1 Suchy Las, od 7:00 do 12:00 (24 grudnia) i od 7:00 do 14:00 (31 grudnia),
  • PSZOK ul. Świerkowa 17 Rabowice, od 7:00 do 13:00 (24 grudnia i 31 grudnia),
  • PSZOK ul. Przemysłowa 10 Buk, zamknięte (24 grudnia i 31 grudnia),
  • PSZOK ul. Lipowa 17 Oborniki, zamknięte (24 grudnia i 31 grudnia), 
  • PSZOK ul. Poligonowa 1a Bolechowo, zamknięte (24 grudnia i 31 grudnia).

Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że ograniczenia w przyjmowaniu Klientów zostają przedłużone do 31 grudnia 2021 roku.W związku z tym:

  • zawieszone jest przyjmowanie Klientów w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Św. Michała 43 w Poznaniu.
  • obsługa klienta nadal będzie się odbywać telefonicznie oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej.  
  • w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Św. Michała 43 w Poznaniu jest udostępniona skrzynka podawcza, do której Klienci mogą składać dokumenty.  

Szanowni Państwo,

w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, uprzejmie informujemy, że od 15 listopada do 30 listopada b.r. (z możliwością przedłużenia):

  • zawieszamy przyjmowanie petentów w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Św. Michała 43 w Poznaniu.
  • w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Św. Michała 43 w Poznaniu zostanie udostępniona skrzynka podawcza, gdzie Klienci mogą składać dokumenty.
  • obsługa klienta będzie się odbywać przede wszystkim telefonicznie oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej.