Szanowni Państwo,
w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, uprzejmie informujemy, że w terminie od 22 marca do 2 kwietnia 2021 roku:
- obsługa klienta będzie się odbywać telefonicznie oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej;
- zawieszamy przyjmowanie petentów w Biurze Obsługi Klienta przy ul. św. Michała 43 w Poznaniu oraz wszystkich Delegaturach ZM GOAP;
- w Biurze Obsługi Klienta przy ul. św. Michała 43 w Poznaniu zostanie udostępniona skrzynka podawcza, gdzie Klienci mogą składać dokumenty.
Zachęcamy do załatwiania wszystkich spraw drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie: 61 624 22 22 lub pocztą tradycyjną na adres: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań.