Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że ograniczenia w przyjmowaniu Klientów zostają przedłużone do 31 grudnia 2021 roku.W związku z tym:

  • zawieszone jest przyjmowanie Klientów w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Św. Michała 43 w Poznaniu.
  • obsługa klienta nadal będzie się odbywać telefonicznie oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej.  
  • w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Św. Michała 43 w Poznaniu jest udostępniona skrzynka podawcza, do której Klienci mogą składać dokumenty.  

Jednocześnie zachęcamy do załatwiania wszystkich spraw drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie: 61 624 22 22 lub pocztą tradycyjną na adres: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań.